marți, 13 aprilie 2010

My life in six words

Astazi mi s-a cerut sa fac un exercitiu de concizie in relatarea povestii mele. In sase cuvinte. Pentru ca am incercat sa scriu ceva, apoi am sters, ba apoi am redus, ba am reanalizat, ba am dus la absurd, ba ajungand la un cliseu si nu-mi doresc asa ceva, ba am scris altceva, ba mi-a venit o alta idee despre altceva, ba am deviat de la ceea ce vroiam sa scriu, sa expun. In principiu, cam asta inseamna sa iti alegi 6 cuvinte esentiale a ceea ce vrei tu sa exprimi in relatarea ta, sa stii ca e ideea de baza, sa incerci sa imbunatatesti, sa detaliezi sau sa fii mai concins. Mi s-a cerut ca la acele 6 cuvinte sa mai adaug inca 4 astfel devenind mai greu spre analizare, ba am schimbat cu totul ceea ce vroiam sa expun dand un alt inteles. Iata ce a iesit:

Ignor atunci cand ajunge sa doara.

Urasc regulile societatii foarte mult, dar cateodata nu le ignor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu