miercuri, 17 martie 2010

Friends

Poate vei intelege sau poate nu, poate ne vom destepta impreuna sau poate nu, poate ne vom drege dintr-o betie dimineata sau poate nu, poate ne vom distra la maxim in club sau nu, sau orice am face, oricat de bine sau rau, este ceea ce facem, este ceea ce avem doar noi doua. Fata (dohhh) stiu ca uneori suntem aiurite, stiu ca facem aiureli dar le facem noi si sunt ale noastre. Stim sa le lasam sa treaca pe langa noi, sa profitam de ele atunci, stim sa ne lasam descoperite de scutul nostru plin de indiferenta, stim ca prin cuvinte putem ajunge si la fapte, vom invata sa trecem peste orgoliile noastre, pentru ca indiferent ce am face ramane doar al nostru. Indiferent cat de departe am fi, vom sti sa apreciem distanta dintre noi, iar daca si indiferenta dintre noi, care se aseaza cateodata, o putem drege cu o simpla intrebare "traiesti?" atunci putem spune ca da, am invatat ceva si este doar al nostru. Cand ne spunem loud and clear, cand eu am rabdare si tu nu, cand eu te provoc si nu-ti iese solutia, cand eu sunt tacuta si tie nu-ti mai tace gura, cand eu nu povestesc nimic si tu da, cand tu te enervezi ca eu nu vorbesc despre mine, cand trebuie sa te scot din nori si tu ma injuri ca fac asta, cand ma apuca pandaliile si tu te superi, cand intarzii si tu nu, cand eu nu judec si tu da, cand eu da si tu nu, cand tu da si eu nu, cand te doare, cand ma doare, stim ca dam si primim mai mult decat dam. My friend, te-ai regasit, nu-i asa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu