vineri, 26 martie 2010

Relaxandu-ma pentru viitor

Pentru ca sunt un pic busy si m-am delectat deja cu prajiturile din cele aduse de catre cei ce sarbatoresc Floriile, am indraznit sa beau si o ciocolata calda. Au fost atat de relaxante acele 10 minute libere mai ca mai aveam putin si traiam o poveste senzuala cu "prietenul meu imaginar". :)) Dupa savurarea ciocolatei am reusit sa citesc liniile vietii, viitorul meu ca ma intalnesc cu X intr-o lunga calatorie pe care o voi face cu Y. :) de asta prieten imaginar. Si contrar celor spuse ca se reflecta rezultatele mai bine in cafea, eu zic ca s-au vazut destul de bine si in ciocolata mea calda. Asa ca mie rezultatul imi prevesteste altceva. Cred ca pozele vor elucida misterul de care vorbesc iar fiecare e liber sa interpreteze cum vrea. :))
Cioco

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu