vineri, 7 mai 2010

Leapsa pe blog

Raspund la provocarea colegei mele in ceea ce priveste acest joc. Eu il practicam doar pe role ca e solicitant si distractiv cand trebuie sa iesi din cercul vicios atunci cand esti leapsa. Daca mai sunt doritori, as fi incantata sa mai cunosc si alte opinii. Iata rezolvarea mea:

Sunt: aici pentru mine
As vrea: sa pot picta
Imi doresc: sa fiu altcineva ( Working In Progres)
Nu imi place: prostia
Ma tem: de minciunile celor din jur
Aud: ceva numai cand vreau
Imi pare rau: cand gresesc
Imi place: sa duc lucrurile la bun sfarsit
Dansez: cand simt nevoia
Cant: mai tot timpul, mai ales pe role :)
Niciodata: nu ma mai duc in Bulgaria ( sorry guys)
Rar: cer ajutor
Plang cand privesc: animalele torturate
Nu sunt intotdeuna: indiferenta
Nu imi place de mine pentru ca: cer prea multa sinceritate si corctitudine
Sunt confuza: cand totul devine incert
Am nevoie: de oameni care pot sa ma invete mai multe decat stiu
Ar trebui: sa indraznesc mai mult
Intotdeauna: spun adevarul


Se mai baga cineva?

Un comentariu: