vineri, 21 mai 2010

Vacanta mareeeeee ......

Voi va ganditi la vacanta???

La cea de relaxare, de reimprospatare a fortelor proprii unde iti doresti sa te redescoperi, sa nu mai stai in stres, sa nu mai trebuiasca sa termini ceva urgent, sa citesti pentru sufletul tau, sa stai sa lenevesti pur si simplu, sa nu-ti doresti alteceva decat uitare din mediul agitat in care te afli, sa fii mult mai relaxat inainte de meditatie, sa colinzi prin locuri in care ajung cu greu oamenii, sa pastrezi amintirea vie in memorie, sa o impartasesti si altora ca ai gasit un loc frumos unde sa te relaxezi, ca poti sa spui Eu cu mine ne-am simtit minunat. La o astfel de vacanta imi zboara gandul acuma dar din pacate nu o pot avea decat la iarna, dar si cand o sa fie, o sa o simt din plin. Vacantele de un weekend la mare sau la munte ma incanta si ele, dar nu se pun la socoteala ca si relaxare deoarece te duci sa te distrezi sau sa te bronzezi, sau pur si simplu te duci sa schimbi orasul pentru 3 zile. La vacante urasc cel mai mult ziua de plecare pentru ca imi aduce aminte de un eu serios, cu responsabilitati, cu decizii de luat, cu instructiuni de dat pentru a putea fi respectate si pentru a satisface dorintele celorlalti.
Dar cred ca acum m-as gandi la cu totul si cu totul altceva pentru ca urmeaza perioada examenelor, citesc pentru ca trebuie, pentru ca asa e bine pentru mine, ca sa pot face esee mirobolante, sa-mi sclipeasca intelgienta exact ca stelutele de la dinti din reclamele cu gume. (un alt fost proiect)

Asa imi doresc o vacanta de relaxare.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu